dienstverlening mbt begrafenis en begraafplaats

Naam: anoniem
Omdat het helaas niet te vermijden is om te maken te krijgen met begrafenissen en alles wat daarmee samenhangt heb ik gemerkt dat het begrafeniswezen in hoge mate een zaak is van big business en weinig met professionele empathie. Dit zowel met het regelen van de uitvaart als de dienstverlening op de begraafplaats. Mogelijk hier en daar een uitzondering door wel betrokken personeel. Op de Zuiderbegraafplaats is eveneens een medewerker in dienst die waarschijnlijk een goed weekend zal hebben gehad door de manier waarop hij een bezoeker te woord heeft gestaan.Dit dus op een weinig begripvolle manier; zeer onaardig en deze bezoeker het gevoel gaf niet welkom te zijn tijdens het bezoek aan een graf. Deze mensen zijn in mijn ogen niet geschikt voor een baan waarin zij nu juist de kwaliteiten moeten hebben om met mensen in verdriet en rouwverwerking te kunnen omgaan.

<< Terug naar klachten

Bent u woordvoerder van een betrokken instantie, en wilt u reageren? Schrijf dan een mail naar info@uitvaart.nl.

Laatste update: 18-06-2021