Verwarring door Uitvaart24

Naam: Kirsti
Zoiets als ik bij De Rijdende Rechter heb gezien, is mij en mijn zus ook overkomen na het overlijden van onze moeder eind februari dit jaar. We googelden op Crematorium Ockenburgh in Den Haag en kwamen toen op een site van Uitvaart24 terecht, maar dat was ons niet duidelijk. Wij hebben het nummer gebeld en dachten dat we Crematorium Ockerburg aan de lijn hadden. We hebben gemeld dat we een uitvaart wilden regelen.

Toen we eindelijk door hadden dat we niet met Ockenburgh gebeld hadden maar met Uitvaart24, zat het ons niet lekker en heb ik de uitvaart per mail geannuleerd. Er was trouwens ook nog niks vastgelegd, het was slechts een orienterend gesprek geweest en we hadden de mail van Uitvaart24 om akkoord te gaan niet bevestigd. Daarna Dela gebeld en bij hen de uitvaart in gang gezet.

De volgende dag werd ik gebeld door Dela. Ze stonden bij het ziekenhuis en daar stond ook Uitvaart 24 die mijn moeder wilden meenemen. Ik kreeg iemand van het ziekenhuis aan de lijn en heb gezegd dat Dela de uitvaart verzorgde en dat ze mijn moeder aan Dela moesten meegeven.

Dat ging dus maar net goed. Hoe bijdehand van Uitvaart24 om mijn moeder te gaan ophalen terwijl ik ze de dag ervoor had gemaild dat zij NIET de uitvaart verzorgden.

Ik vind dat ze wel aan misleiding doen door je op hun website uit te laten komen terwijl je iemand anders zoekt. En ze maken misbruik van het verdriet van mensen die net een geliefde zijn verloren en daardoor wat minder scherp zijn.

<< Terug naar klachten

Bent u woordvoerder van een betrokken instantie, en wilt u reageren? Schrijf dan een mail naar info@uitvaart.nl.

Laatste update: 22-11-2019