Factuur klopt niet en slechte servicet

Naam: C.j.d. Van Dam
Uitvaart moeder bijEHBC te Hoorn. Niet te duur, want moeder had geen geld en ook geen verzekering. Service en verzorging bij dit bedrijf was niet in orde. Bij alles was het antwoord " dat kan wel of komt wel goed". Uiteindelijk heb ik zelf een heel draaiboek geschreven en dit aan de uitvaartondernemer gestuurd en doorgesproken. Ik heb vervolgens de man de hele uitvaart in de gaten gehouden en steeds gezorgd dat alles conform het draaiboek verliep. Ook de verzorging van moeder was niet in orde. Het ging om een vinding ( na 48 uur). Dus een koelcel is dan wel prettig. Aangezien wij een familiekamer hadden, vond de man het wel lastig om moeder in en uit de koelcel te moeten halen. Je betaalt wel 700,- hiervoor.

Tijdens intake een formulier ondertekend met daarop de gespecificeerde bedragen. Ontvang uiteindelijk een factuur waarin de kist ineens 100,- duurder is en de crematierechten 272,- duurder. Heb het bedrijf gebeld en gemaild. Ontving bericht met excuses, het was per abuis. Echt niet, dit bedrijf probeert klanten in een kwetsbare tijd op te lichten.

Wat kan/ doet uw klachtenbureau met dit soort onzorgvuldige en onprofessionele bedrijven. De uitvaartbranche moet uiterst correct zijn.

<< Terug naar klachten

Bent u woordvoerder van een betrokken instantie, en wilt u reageren? Schrijf dan een mail naar info@uitvaart.nl.

Laatste update: 26-08-2019