onjuiste behandeling en bejegening.

Naam: V.van Klaveren
Beste mensen

Na overlijden van mijn schoonmoeder heb ik 27 maart 2014 contact gezocht met Monuta uitvaartverzorging Schiedam.
Mijn duidelijke afspraak was dat ik alleen van de volgende diensten van Monuta Schiedam gebruik wilde maken:

-Vervoer van het verzorgingshuis Rotterdam-Blijdorp naar koelruimte uitvaart centrum Schiedam.
- Koelruimte uitvaartcentrum Schiedam donderdagavond 27 maart t/m dinsdagochtend 1 april 2014.
- Vervoer (1 auto) van uitvaartcentrum Monuta Schiedam langs huisadres naar Dorpskerk in Schiedam.


Op maandag 31 maart de dag voor de begrafenis werd mij een rekening van € 2164,- aangeboden.
Deze begroting vind ik onredelijk hoog en buiten alle proporties !
(Ik had bovenstaande afspraken duidelijk gemaakt met dhr./mevr. P.van Gestel.)
Op het uitvaarcentrum is er een flinke discussie ontstaan waarbij een andere uitvaartbegeleider, dhr van den Boomgaart de termen : "u wilt over het lijk van uw schoonmoeder het goedkoopste eruit halen" gebruikte!!
Ook voelde wij ons geïntimideerd met de opmerking; "wanneer dit niet getekend wordt leveren we geen diensten!
Dit is absoluut geen klantvriendelijk benadering. Mijn vrouw en ik zijn zeer onfatsoenlijk behandeld.
Uiteindelijk werd ik maandag 31 maart 2014 's avonds opgebeld en is de rekening zomaar teruggebracht tot € 1347 ?
Ik vind de rekening nog steeds veel te hoog. De uitvaartbegeleiding heeft voor 40 min. telefonisch contact in eerste instantie is €300,- in rekening gebracht wat daarna is teruggebacht tot € 150,- ??
Ik ga akkoord met een rekening van €800,- hoewel ik die nog aan de hoge kant vind.
Tevens wil ik excuses voor de zeer onklantvriendelijke en onjuiste bejegening.

<< Terug naar klachten

Bent u woordvoerder van een betrokken instantie, en wilt u reageren? Schrijf dan een mail naar info@uitvaart.nl.

Laatste update: 26-08-2019