Slecht beleid

Naam: Steven
Op 7 juni kregen we een telefoontje van deze dierencrematorium Den Haag met de afspraak dat we onze overleden hondje Flurby op 9 juni 11:30 zou cremeren.
Dezelfde dag kreeg ik te horen dat er een fout was gemaakt met de tijd, of we die konden verzetten naar 13:30. Nou, geen probleem. Fouten kan gebeuren.
Toen we op 9 juni kwamen, werd er gelijk over prijzen gepraat. Niet eerst wat te drinken aanbieden, maar gelijk over prijzen en kosten. We moesten de kosten ook gelijk betalen.
We hadden er voor gekozen om nog afscheid te nemen van onze hondje Flurby, en toen wij dit aan het doen was kwam mevrouw binnen om nog afdrukjes te maken van zijn pootjes en stukjes haar van hem af te knippen.
Het lijkt mij toch dat zij dit al eerder moeten doen, wij hadden die afspraak al eerder gemaakt (via telefonisch)..
Jammer genoeg was het een beetje gehaast allemaal, waardoor de afdrukken niet echt goed gelukt waren (alle 4 pootafdrukwaren niet goed genoeg diep afdrukken)..
Waarom niet eerder afdrukken in klei??
Er is ook gehaast met plukjes (haren) van Flurby geknipt en in kleine zakje gestopt. Maar eigenlijk zou die plukjes in kleine flesje met kurk zijn
Toen kwamen andere familieleden van ons afscheid nemen van onze hondje, en toen kleine zusje van mijn dochter om een glas water vroeg werd zij raar aangekeken en werd dat geweigerd. Het was een warme dag.
Na 5 minuten afscheid nemen stond die mevrouw al bij de deur. Ze had nog een andere afspraak, zei ze nog. We hadden het gevoel dat we moesten haasten.

Paar dagen na de crematie kregen wij een certificaat van de datum en tijd van de crematie. De tijd klopte niet. Ze zouden nog een certificaat sturen met de juiste tijd, die ze ook hadden gestuurd. Pas bij het ophalen van de urn kregen we een excuus.
Wij hebben ruim 540 euro betaald, en dus verwachtte wij ook een gepaste klantvriendelijkheid…En ook slecht afgedrukt bij 4 maal pootafdruk in klei, maar helaas niet diep genoeg (70 euro ervoor betaald)
We hebben ook ong 2 weken geleden gemaild met klachten naar dierencrematorium en tot nu nog geen gehoor

<< Terug naar klachten

Bent u woordvoerder van een betrokken instantie, en wilt u reageren? Schrijf dan een mail naar info@uitvaart.nl.

Laatste update: 16-10-2021